ZACHARONEWS.GR
ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣΚΟΙΝΩΝΙΑΝΕΑ ΦΙΓΑΛΕΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΥΓΕΙΑ

Ζαχάρω: Στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» μεταφέρθηκε 9χρονος με μηνιγγίτιδα

Κοινοποίηση

Στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύεται με μηνιγγίτιδα και σε σταθερή κατάσταση από σήμερα το απόγευμα (09/01/2024) 9χρονο αγοράκι από τη Ζαχάρω και συγκεκριμένα από την περιοχή της Νέας Φιγαλείας.

Το παιδί παρουσίασε συμπτώματα έντονης αδιαθεσίας και οι γονείς του ανήσυχοι το μετέφεραν στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας, όπου έγινε η διάγνωση για μηνιγγίτιδα και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του από τη Ζαχάρω στην Αθήνα και στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

Στο Δήμο Ζαχάρως πριν από λίγη ώρα έγινε σύσκεψη μεταξύ Δημάρχου του Δντη του Κ.Υ Ζαχάρως Αντιδημάρχων και άλλων φορέων και αποφασίστηκε να μην λειτουργήσει το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο της Νέας Φιγαλείας αύριο για μία ημέρα προληπτικά και θα γίνει απολύμανση.

Related posts

Χρώμα και Ζωντάνια στο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιγαλείας

admin

Παράδοση 12 drones – θα μεταφέρουν εικόνα και πληροφορίες στην Ηλεία και την υπόλοιπη περιφέρεια

admin

Ευχές Για το Πάσχα από τον Δήμαρχο Κώστα Ι.Αλεξάνδροπουλο

admin

Τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ζαχάρως την Τρίτη 27 Ιουνίου 2023 και ώρα 11:00

admin

Όλοι μαζί πολιτιστικοί σύλλογοι και φορείς

admin

ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΖΟΥΡΤΣΑΝΩΝ

admin