ZACHARONEWS.GR
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣΕΛΛΑΔΑ

Θερμή Υποδοχή και Βράβευση των Πρωταθλητών του Λυκείου Ζαχάρως

Κοινοποίηση

Σε κλίμα χαράς και επιβράβευσης, ο Δήμαρχος Ζαχάρως, κ. Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, υποδέχθηκε στο Δημαρχείο τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ενιαίου Λυκείου Ζαχάρως, οι οποίοι κατέκτησαν την πρώτη θέση στην Ηλεία στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Σχολικού Πρωταθλήματος Ελλάδας και Κύπρου, στα αθλήματα του ποδοσφαίρου και του βόλεϊ.

Την ομάδα συνόδευσαν η Διευθύντρια του Λυκείου, κα Αθηνά Αβραμίδη, ο Υποδιευθυντής, κ. Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος, και ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, κ. Σταύρος Μεντής, οι οποίοι είχαν ενεργή συμβολή στην προετοιμασία και επιτυχία των μαθητών.

Ο Δήμαρχος συνεχάρη τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη διάκρισή τους , απονέμοντάς τους αναμνηστικά έπαθλα και επισημαίνοντας τη σημασία της οργανωμένης προσπάθειας και της συνεργασίας. Οι μαθήτριες κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο βόλεϊ 🏐, ενώ οι μαθητές αναδείχθηκαν πρωταθλητές στο ποδόσφαιρο

Related posts

Ζαχάρω: Το καλοκαίρι θα λειτουργήσει ξανά στην παραλία το «Παρά θιν αλός»

admin

Από τον αγιασμό του Εσπερινού Λυκείου Ζαχάρως που τελέστηκε το απόγευμα της Δευτέρας 11 Σεπτεμβρίου στον προαύλιο χώρο του ΓΕΛ Ζαχάρως

admin

Ροδινά Ζαχάρως : Ιωάννης Γεωργακόπουλος

admin

Ο Δήμαρχος Ζαχάρως, κ. Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, κατά το τελευταίο διάστημα πραγματοποίησε σειρά σημαντικών συναντήσεων

admin

ΕΠΣ Ηλείας- Κύπελλο: Τα αποτελέσματα των αγώνων της Τετάρτης 19/04

admin

Δήμος Ζαχάρως: Συνάντηση του Δημάρχου Κ. Αλεξανδρόπουλου με κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του νομού Ηλείας

admin