ZACHARONEWS.GR
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετά την ληστεία πήγε για… ούζο

Κοινοποίηση

Ένας 59χρονος συνελήφθη στον Πύργο γιατί πήγε σε φαρμακείο και με την απειλή μαχαιριού, αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 50 ευρώ. Η φαρμακοποιός κατήγγειλε το συμβάν στις αρχές και διενεργήθηκαν άμεσα αναζητήσεις με αποτέλεσμα τον εντοπισμό του.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 59χρονος εντοπίστηκε λίγη ώρα μετά τη ληστεία σε καφενείο της ανατολικής πλευράς του Πύργου και συνελήφθη την στιγμή που έπινε ούζο. Σε σωματικό έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί στον συλληφθέντα βρήκαν στην κατοχή του και κατάσχεσαν το χρηματικό ποσό των 40 ευρώ, το οποίο αποδόθηκε στην νόμιμη κάτοχό του, ενώ σε κοντινή απόσταση από τον τόπο του περιστατικού, οι αστυνομικοί βρήκαν το μαχαίρι, το οποίο κατασχέθηκε ως πειστήριο.

Related posts

Διανομή τροφίμων για τους δικαιούχους του Προγράμματος ΤΕΒΑ την Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

admin

Εγκαινιάζεται την Κυριακή 10/12 το Πολύκεντρο στη Ζαχάρω

admin

Ανδρέας Νικολακόπουλος – Ομιλία Αθήνα Πέμπτη 27/4/2023, ώρα 18.30

admin

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑΪΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΤΙΣΤΡΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΖΑΧΑΡΩΣ

admin

Ανδρίτσαινα: 22χρονος ντίλερ κοκαΐνης στα χέρια της Αστυνομίας – Δύο μήνες τον παρακολουθούσαν

admin

Πολυτεχνείο 50 Χρόνια Μετά: Η Φήμη Που Άλλαξε Την Ιστορία

admin