ZACHARONEWS.GR
ΕΛΛΑΔΑ

Στη φυλακή για δύο ακόμη μήνες η Εύα Καϊλή

Κοινοποίηση

Στη φυλακή για δύο ακόμη μήνες θα παραμείνει η Εύα Καϊλή, σύμφωνα με την απόφαση των Βέλγων δικαστών. Κατά ένα μήνα παρατείνεται η κράτηση του Μαρκ Ταραμπέλα.

Όπως αναφέρει το ανακοινωθέν του γραφείου του ομοσπονδιακού εισαγγελέα του Βελγίου:

«Στο πλαίσιο ευρείας κλίμακας έρευνας της Ομοσπονδιακής Εισαγγελίας για φερόμενη εγκληματική οργάνωση, διαφθορά και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, οι Eύα Καϊλή και Μαρκ Ταραμπέλα, μέλη της φερόμενης εγκληματικής οργάνωσης, κατηγορούμενοι για διαφθορά και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, εμφανίστηκαν στις 28 Φεβρουαρίου ενώπιον του Εφετείου.

Η προδικαστική κράτηση των δύο αυτών υπόπτων παρατάθηκε κατά δύο και ένα μήνα αντίστοιχα.

Προς το συμφέρον της έρευνας, δεν θα δοθούν προς το παρόν περαιτέρω πληροφορίες. Ο Τύπος θα ενημερώνεται για τυχόν νέες εξελίξεις με δελτίο τύπου».

Πηγή: iefimerida.gr

Related posts

Πρόγραμμα Εορτασμού των Θεοφανείων στο Δήμο Ζαχάρως.

admin

Νεκρός εντοπίστηκε ο οδηγός ταξί στην Ηλεία – Είχε χαθεί στις πλημμύρες

DIGITAL CITIES IKE

Δίπλα στον πρωθυπουργό βρέθηκε ο Ανδρέας Νικολακόπουλος κατά την περιοδεία του στο Νομό «Αγκαλιάστηκε από τους κατοίκους της Ηλείας»

admin

Λάδι: Φόβοι ότι η τιμή του θα ξεπεράσει ακόμα και τα 30 ευρώ στα ράφια

admin

ΠΕΝΤΑΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2023-2028

admin

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Ζαχάρως την Τετάρτη 19 Απριλίου 2023 και ώρα 21:00

admin