ZACHARONEWS.GR
ΕΛΛΑΔΑ

1ο ΕΠΑΛ Λεχαινών: “Δεν μας αξίζει…” – Tο μήνυμα που έστειλαν οι μαθητές του σχολείου για την τραγωδία στα Τέμπη

Κοινοποίηση

“ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΊΖΕΙ”Δεν αξίζει για τους νέους μας !Δεν αξίζει στην εποχή μας !

Είναι το μήνυμα που έστειλαν οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Λεχαινών “Ηρακλής Μοσχονάς” για την τραγωδία στα Τέμπη.

Related posts

Ευχαριστούμε την μαγική ομάδα CONSTANTIN που με τα παιχνίδια τους ,

admin

Συνάντηση πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Κώστας Αλεξανδρόπουλος με τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Κώστας Μητρόπουλος

admin

Ηλεία: Με ζέστη ξεκινά η νέα εβδομάδα

admin

Εκ μέρους του Δ.Σ της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ηλείας

admin

Επίσημα υποψήφιος στην Ηλεία ο Αβραμόπουλος

admin

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Η πρόληψη σώζει ζωές. Στηρίζουμε κάθε γυναίκα με δωρεάν Τεστ Παπανικολάου»

admin