ZACHARONEWS.GR
ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣΧΟΛΕΙΑ

Συγχαρητήρια στον Σύλλογο Ζαχαραίων Ολυμπίας

Κοινοποίηση

Συγχαρητήρια στον Σύλλογο Ζαχαραίων Ολυμπίας που κάθε χρόνο διοργανωνει την εκδήλωση βράβευσης των αριστευσάντων, κατά το σχολικό έτος 2022-2023, μαθητών (αποφοίτων) της Γ’ τάξης Γυμνασίου Ζαχάρως και της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου Ζαχάρως.

Παρόντες στην ετήσια βράβευση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13 Αυγούστου στον προαύλειο χώρο του Γυμνασίου Ζαχάρως, ήταν ο Δήμαρχος Ζαχαρως Κώστας Αλεξανδρόπουλος, η Αντιδημαρχος Δήμητρα Σκαλτσά και ο Προεδρος της κοινότητας Ζαχάρως Αντώνης Καραπαναγιώτης.

Ο Δήμαρχος στον χαιρετισμό του συνεχάρη τον σύλλογο τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «αυτή η τελετή έχει γίνει πλέον θεσμός στο πλαίσιο του συλλόγου σας και της νεολαίας. Είναι μια όμορφη γιορτή των νέων, του πνεύματος, της προόδου αλλά και του κόπου που κατέβαλαν οι μαθητές. Οι γονείς, οι μαθητές και οι δάσκαλοι αποτελούν ένα «τρίπτυχο», θεσμικά δυνατό και πολύ παραγωγικό, που μας φέρνει κάθε χρόνο εδώ που είμαστε σήμερα για να τιμούμε και να σας συγχαίρουμε».

Related posts

Καθαρά Δευτέρα 2023: Ποια καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά

admin

Χρόνια πολλά στην ομάδα Π.Α.Ο.ΚΑΚΟΒΑΤΟΥ Σήμερα που κόψανε την πίτα

admin

Μιχάλης Κατρίνης: “Κυβερνητικές ασκήσεις επί χάρτου, ενώ ο κλάδος της αλιείας καταρρέει”

admin

Κρίσιμη νέα σύσκεψη για τις οφειλές των ΤΟΕΒ

admin

Δημόσια διαβούλευση για το LEADER στο Πνευματικό Κέντρο Ζαχάρως

admin

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΨΙΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗ Δ.Ε. ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ

admin