ZACHARONEWS.GR
ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣΚΟΙΝΩΝΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Ανακύκλωση Ψηφίζω και τη Γη μας τη φροντίζω»

Κοινοποίηση

«Ανακύκλωση Ψηφίζω και τη Γη μας τη φροντίζω» ήταν το μήνυμα με το οποίο υποδέχτηκαν οι μαθητές και οι δασκάλες του Α’ Νηπιαγωγείου Ζαχάρως τον Δήμαρχο Ζαχάρως Κώστα Αλεξανδρόπουλο και την Αντιδήμαρχο Παιδείας Δήμητρα Σκαλτσά, στο Πνευματικό Κέντρο την Τετάρτη 17 Μαΐου. Στην όμορφη και γεμάτη παιδικές φωνές εκδήλωση, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν τις εργασίες τους με θέμα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος, διαβάζοντας ποιήματα, ζωγραφίζοντας και τραγουδώντας. Ο Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τα παιδιά, απαντώντας στις πρωτότυπες ερωτήσεις τους γύρω από τα οφέλη της ανακύκλωσης και την προστασία του περιβάλλοντος. Τα παραπάνω αποτυπώθηκαν στις χρωματιστές ζωγραφιές και αφίσες που τα παιδιά χάρισαν στο Δήμαρχο και την Αντιδήμαρχο και οι οποίες περιέχουν μηνύματα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και προτάσεις για την καθαριότητα της περιοχής μας.

Related posts

Σκηνές γέλιου και συγκίνησης προσέφερε η παράσταση «Το πανηγύρι» από τη θεατρική ομάδα Κρεστένων «Έκφρασις»

admin

Eνημέρωση πολιτικών συντακτών από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη

admin

Προχωράμε όπως πάντα ενωμένοι και αγαπημένοι!!

admin

Ο Δήμος Ζαχάρως σας προσκαλεί στη συναυλία των Passepartout

admin

Διπλή γιορτή με παρέλαση στη Δημοτική ένωση Οιχαλίας

admin

Ο Δήμος Ζαχάρως, μέσω του Κέντρου Κοινότητας και του προγράμματος “Βοήθεια στο Σπίτι”,

admin