ZACHARONEWS.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ

Ανδραβίδα: Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός στον 29χρονο σεφ που «χάθηκε» σε τροχαίο

Κοινοποίηση

Μια φορτισμένη συγκινησιακά ανακοίνωση, ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα η Διονυσία Καζάκου, υπεύθυνη του εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρεφικού Σταθμού – ΚΔΑΠ Dizi, στην Ανδραβίδα, όπου εργαζόταν ο 29χρονος σεφ Κύριλλος Χρυσαφίδης, ο οποίος έχασε την ζωή του στο τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε χθες στην επαρχιακή οδό Ανδραβίδας-Κυλλήνης.
Τόσο εκείνη, όσο και οι υπόλοιποι συνάδελφοί του, είναι συντετριμμένοι και δεν μπορούν να πιστέψουν, πως αυτός ο υπέροχος νέος, ο αξιόλογος συνεργάτης, το παιδί που πάντα χαμογελούσε και είχε τόσα όνειρα και αγάπη για τη ζωή «έφυγε» με αυτόν το τρόπο.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο βρεφονηπιακός σταθμός-ΚΔΑΠ, θα παραμείνει κλειστός σήμερα, λόγω πένθους.

Related posts

Με μεγάλη καθυστέρηση λόγο βροχής το Καρναβάλι Ζαχάρως 2024 ΒΙΝΤΕΟ

admin

Συνεδρίαση για την Πολιτική Προστασία στον Δήμο Ζαχάρως

admin

Αντζελίνα Τζολί: Το ευχαριστήριο σημείωμα που άφησε στο ξενοδοχείο της Ηλείας που διέμεινε

admin

Από τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν χθες 25 Αυγούστου στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Κακοβάτου

admin

Την τοπική υπηρεσία του Οργανισμού στον Πύργο, επισκέφτηκε ο βουλευτής Ηλείας Ανδρέας Νικολακόπουλος

admin

Εργαζόμενοι στη Ν.Μ. Πύργου: ’’Ποιος κοροϊδεύει ποιον’’

admin