ZACHARONEWS.GR
ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣΚΟΙΝΩΝΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Ανακύκλωση Ψηφίζω και τη Γη μας τη φροντίζω»

Κοινοποίηση

«Ανακύκλωση Ψηφίζω και τη Γη μας τη φροντίζω» ήταν το μήνυμα με το οποίο υποδέχτηκαν οι μαθητές και οι δασκάλες του Α’ Νηπιαγωγείου Ζαχάρως τον Δήμαρχο Ζαχάρως Κώστα Αλεξανδρόπουλο και την Αντιδήμαρχο Παιδείας Δήμητρα Σκαλτσά, στο Πνευματικό Κέντρο την Τετάρτη 17 Μαΐου. Στην όμορφη και γεμάτη παιδικές φωνές εκδήλωση, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν τις εργασίες τους με θέμα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος, διαβάζοντας ποιήματα, ζωγραφίζοντας και τραγουδώντας. Ο Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τα παιδιά, απαντώντας στις πρωτότυπες ερωτήσεις τους γύρω από τα οφέλη της ανακύκλωσης και την προστασία του περιβάλλοντος. Τα παραπάνω αποτυπώθηκαν στις χρωματιστές ζωγραφιές και αφίσες που τα παιδιά χάρισαν στο Δήμαρχο και την Αντιδήμαρχο και οι οποίες περιέχουν μηνύματα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και προτάσεις για την καθαριότητα της περιοχής μας.

Related posts

Ο Δήμος Ζαχάρως, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών

admin

Κρούσμα μικροβιακής μηνιγγίτιδας σε μαθητή του δημοτικού σχολείου Νέας Φιγαλείας

admin

ΕΤΟΙΜΗ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ

admin

Ζαχάρω: Δικαίωση για τον Δήμο -«Ανεφάρμοστες διατάξεις του Π.Δ. για τον Καϊάφα» λέει ο Δήμαρχος

admin

Δήμητρα Σκαλτσά- Μήνυμα για την παγκόσμια ημέρα γυναίκας

admin

Πού θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test σήμερα (04/01/24′)

admin