ZACHARONEWS.GR
ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΚΟΙΝΩΝΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣΧΟΛΕΙΑ

Συγχαρητήρια στον Σύλλογο Ζαχαραίων Ολυμπίας

Κοινοποίηση

Συγχαρητήρια στον Σύλλογο Ζαχαραίων Ολυμπίας που κάθε χρόνο διοργανωνει την εκδήλωση βράβευσης των αριστευσάντων, κατά το σχολικό έτος 2022-2023, μαθητών (αποφοίτων) της Γ’ τάξης Γυμνασίου Ζαχάρως και της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου Ζαχάρως.

Παρόντες στην ετήσια βράβευση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13 Αυγούστου στον προαύλειο χώρο του Γυμνασίου Ζαχάρως, ήταν ο Δήμαρχος Ζαχαρως Κώστας Αλεξανδρόπουλος, η Αντιδημαρχος Δήμητρα Σκαλτσά και ο Προεδρος της κοινότητας Ζαχάρως Αντώνης Καραπαναγιώτης.

Ο Δήμαρχος στον χαιρετισμό του συνεχάρη τον σύλλογο τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «αυτή η τελετή έχει γίνει πλέον θεσμός στο πλαίσιο του συλλόγου σας και της νεολαίας. Είναι μια όμορφη γιορτή των νέων, του πνεύματος, της προόδου αλλά και του κόπου που κατέβαλαν οι μαθητές. Οι γονείς, οι μαθητές και οι δάσκαλοι αποτελούν ένα «τρίπτυχο», θεσμικά δυνατό και πολύ παραγωγικό, που μας φέρνει κάθε χρόνο εδώ που είμαστε σήμερα για να τιμούμε και να σας συγχαίρουμε».

Related posts

Ξεκινάει στις 29 Απριλίου το 50ωρο πρόγραμμα του Κ.Δ.Β.Μ. Δήμου Ζαχάρως

admin

Στις προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής Ζαχάρως βρίσκεται η ανάπλαση της πλατείας της Ν. Φιγαλείας

admin

ΕΠΣ Ηλείας- Κύπελλο: Τα αποτελέσματα των αγώνων της Τετάρτης 19/04

admin

Κωνσταντίνος Μητρόπουλος: « Οι τετραήμερες Καρναβαλικές εκδηλώσεις μας, ξεκίνησαν από τους μικρούς μας φίλους,

admin

Στο Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2021-2027» η «Συνέχιση Δράσης Κέντρου Κοινότητας Δήμου Ζαχάρως»

admin

Σύλληψη με «κόκα» στη Ζαχάρω

admin